december 22, 2011 Szerző: irsajani
Egy kis statisztika, a mihez tartás végett.
A számok nem hazudnak!
Az első év olvasói nézettsége: 11 544.
A második év olvasói nézettsége: 106 503.
A harmadik év olvasói nézettsége: 132 480.
A jelenlegi még nem lezárt év nézettsége: 171 113.
Hát itt határozottan egy dinamikus növekedés fedezhet fel az elfogulatlan szemlélő. Itt még fontos hozzátenni, hogy azok a feltételezős mellébeszélők, akiknek pont itt lobog a haja, azok már az első évben is itt tobzódtak.
Hogy akkor még nem volt „Udvari Bolond”? Volt akkor másik ellenbog. Ugyan akkor az udvari bolond egy éves marketing tevékenységéről bátran elmondhatjuk a nézettség tekintetében, hogy kb. olyan, mintha vennél 5 kg szemes mákot a piacon, kivennél belőle egy szemet, amire az lenne írva „Udvari Bolond marketing eredménye” a nézettség terén.
Röviden összefoglalva, időszerű volna, ha már átolvasna egy marketing szakkönyvet. Ne nekem kelljen már egy hatékony ellenblogot írnom.
A számok alakulása tekintetében egyértelműen kijelenthetjük, hogy egyre nagyobb az igény Magyarországon a műlegyező horgászat iránt.
(A számok nem hazudnak!)
Egy olyan műlegyező horgászat iránt, ami modern és hatékony. Ugyan akkor láthatjuk azt is, hogy a hajlobogósok egyre jobban szétesnek, érzelmi kitöréseik egyre drasztikusabbak, viccesebbek. Mellébeszéléseik, pedig határtalanok. A nyilvános fórumukon meg már önigazoló topikokat nyitnak (pld. Kovács Gergely), hogy legalább valaki megerősítse őket a butaságban, a rosszindulat helytállóságában.
Részemről erővel kitakarítom innen őket és teret engedek a valódi érdeklődőknek és az azok közti építő eszmecsere folyásának. A bejegyzést igazából azért írtam, hogy a csöndben lévő érdeklődők lássák, sokkal többen vannak, mint azok, akik agresszíven magyaráznak a Trabant abszolút fölényéről a hidrogénhajtású autókkal szemben.
Üdvözlettel a blogíró.
A számok nem hazudnak!
Az első év olvasói nézettsége: 11 544.
A második év olvasói nézettsége: 106 503.
A harmadik év olvasói nézettsége: 132 480.
A jelenlegi még nem lezárt év nézettsége: 171 113.
Hát itt határozottan egy dinamikus növekedés fedezhet fel az elfogulatlan szemlélő. Itt még fontos hozzátenni, hogy azok a feltételezős mellébeszélők, akiknek pont itt lobog a haja, azok már az első évben is itt tobzódtak.
Hogy akkor még nem volt „Udvari Bolond”? Volt akkor másik ellenbog. Ugyan akkor az udvari bolond egy éves marketing tevékenységéről bátran elmondhatjuk a nézettség tekintetében, hogy kb. olyan, mintha vennél 5 kg szemes mákot a piacon, kivennél belőle egy szemet, amire az lenne írva „Udvari Bolond marketing eredménye” a nézettség terén.
Röviden összefoglalva, időszerű volna, ha már átolvasna egy marketing szakkönyvet. Ne nekem kelljen már egy hatékony ellenblogot írnom.
A számok alakulása tekintetében egyértelműen kijelenthetjük, hogy egyre nagyobb az igény Magyarországon a műlegyező horgászat iránt.
(A számok nem hazudnak!)
Egy olyan műlegyező horgászat iránt, ami modern és hatékony. Ugyan akkor láthatjuk azt is, hogy a hajlobogósok egyre jobban szétesnek, érzelmi kitöréseik egyre drasztikusabbak, viccesebbek. Mellébeszéléseik, pedig határtalanok. A nyilvános fórumukon meg már önigazoló topikokat nyitnak (pld. Kovács Gergely), hogy legalább valaki megerősítse őket a butaságban, a rosszindulat helytállóságában.
Részemről erővel kitakarítom innen őket és teret engedek a valódi érdeklődőknek és az azok közti építő eszmecsere folyásának. A bejegyzést igazából azért írtam, hogy a csöndben lévő érdeklődők lássák, sokkal többen vannak, mint azok, akik agresszíven magyaráznak a Trabant abszolút fölényéről a hidrogénhajtású autókkal szemben.
Üdvözlettel a blogíró.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése