szerda, március 05, 2014

A kategória törvénye.

március 1, 2014 by irsajani

Kezdésnek a műlegyes szintérről vegyünk egy-két példát.
Modern, kreatív műlegyező horgászat kategória.
Ki jut eszedbe egyből?
……………………….
Ez azért van, mert ebben az új kategóriában ő volt az első (indulási versenypozíció.)
Képzeljük el, hogy ő is e helyett az új kategória helyett nyitott volna egy ugyan olyan klasszikus Angol műlegyes oldalt, amiből 12, pont egy tucat. Vajon lehetne-e kiemelkedni sokadik versenyzőként, ugyan ott? Nem lehet! Az indulási versenypozíció olyan előny, ami behozhatatlan. A marketing törvényszerűségei szerint, ilyenkor kell nyitni egy új kategóriát, ahol azonnal piacvezető lettél. Egy új kategória és megváltozik minden!
Minta.Itt van pld. a Műhosz-os „Buzis bácsi” és az ő tollradírozós álomvilága, amiből 12, pont egy tucat. Az öreg, pedig gátlástalanul tepert évek óta, hogy kiemelkedjen ebből a bolyból. Egy gond volt vele csupán. Lusta volt, mint a dög, arra, hogy vegyen egy 2000 Ft-os marketing könyvet, elolvassa azt és profi legyen.


Megsajnáltam…
Ezért piacvezetővé tettem abban a dologban, amiben tényleg egyedi és más, mint a többiek. Ez volt a műlegyező bot mögé bújt buzerációs zaklatás. Minden kétséget kizárólagosan ez volt az egyetlen kategória, ami új volt, ami nem volt még eddig, és amiben tényleg különbözött másoktól.
Ez volt a kialakított új kategória: „műlegyes, zaklatós buzis bácsi” kategória.
Ez egy új és speciális műlegyes kategória.
Ebben elsőként is „szerepelt” és „piacvezető” is lett egyben adott személy.
A kategória törvénye tehát a következő.Ha már adott kategória foglalt, nyiss egy újat és légy benne piacvezető.
„műlegyes buzis bácsi” kategóriában tehát a Mühosz-os „BUZIS” az ünnepelt sztár, a piacvezető, az addig még nem lévő kategória kialakítója.
Őszintén gratulálunk neki ehhez az új kategóriához és annak birtoklásához.
Mivel ő volt az első adott kategóriában, sajnálatos módon tudatom veletek, hogy nem sok értelme van ebben a kategóriában bárkinek próbálkoznia már, hisz a piacvezető, az a piacvezető, és ahogy a reklám is mondja: „A többi, az túró!”

Ui.
„Éljen, éljen hurrá!”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése