szerda, március 05, 2014

Miért nem adják vissza a CEEFF műlegyes fórumon a jogtalanul eltulajdonított magánlevelezésemet?

március 1, 2014 by irsajani

Köztudott, hogy a CEEFF fórumon évekkel ez előtt jogszerűtlenül, gátlástalanulkizártak azért, mert néhány Műhosz-hoz köthető személy, büntető jogilag is üldözendő bűncselekményeivel, jogtalan támadásával szemben védtem magam.
A törvényeink lehetőséget biztosítanak számomra arra, hogy mind személyemet, mind javaimat védjem ilyen gátlástalan bűnözőktől.
Ennek ellenére az akkori Műhosz elnök engem zárt ki onnan JOGSZERÜTLEN MÓDON, hogy ezzel is asszisztáljon a szervezett bűnözést folytató Műhosz érdekkör lejárató hadjáratához, internetes zaklatásához, mely célja az áldozat megalázása volt a nagy nyilvánosság előtt. Ez a fajta mesterségesen keltett kiközösítés fontos része az internetes zaklatásomnak (Cyberbullying-nak).

És, hogy miért történt ez a mocsokság, ez a gátlástalan visszaélés egy olyan emberrel, aki építő jellegű tevékenységet folytatott ott és sorra nyitotta a hazai halfajaink horgászatáról szóló topikokat?
Mert a Műhosz-os pártérdek így kívánta meg.



Napjainkban…
Kérelemmel éltem jogszerűtlenül eltulajdonított magánlevelezésem visszaszolgáltatása ügyében.
MEGTAGADTÁK a saját leveleim visszaadását, amely között volt olyan, amit én, mint tulajdonos még nem is tudtam elolvasni.
Miután jogszerűtlen módon kizártak azon fórumról, hogy nyilvánosan megalázzanak azért, hogy a Műhosz-os szervezett bűnözés érdeke ki legyen szolgálva, még akár egy hónap múlva is kaptam e-mailes értesítőt azért, hogy levelem érkezett a CEEFF fórumon, ugyanakkor gátolták azt, hogy a saját leveleimet megkapjam és elolvassam azokat.
Joggal merülhet fel a kérdés, 
hogy KI használta a leveleimet, amelyek a Ceeff-es postafiókba érkeztek, és amiről én értesítést is kaptam?
Mert hát én nem tudtam azokat elolvasni, az TUTI!

Jogszerű ez?
TISZTESSÉGES EZ?


Meg van az elvétel, az eltulajdonítás, az idegen dolog, a régi birtokviszony megváltoztatása és új kialakítása.
Büntető jogilag a kategória teljesen kimerítve!

Nem szégyen ez ma Magyarországon?
Ez a fajta gátlástalanság, visszaélés és annak fenntartása, működtetése?

És az a fajta KÉPMUTATÁS, ami ezt övezi?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése