szerda, március 05, 2014

És akkor felpattintjuk azt a marketing könyvet!

február 25, 2014 by irsajani

A Műhosz-os Udvari Bolond és más álnevek mögött sunnyogó bűnöző az oldalamra telepített vírusa nem tünt el oldalaimról, tovább kivánja gátolni azok rendes működését, bűncselekményt  kivitelezve így.
És akkor felpattintjuk azt a marketing könyvet!

pict

Titkon reméltem azért, hogy nem vettem meg hiába!  :)
Persze, az is mellete szólt a dolog felhasználásának biztos mivolta mellett, hogy a “szoiciopata nem tanul”.
A most következő kis marketing gyakorlatok hozzák meg számomra igazán majd az “IGAZI” elégtételt az elmúlt években engem érő jogtalan támadások, gátlástalan bűncselekmények és aljasság válaszaként, melyek ÖRÖKRE beleívódnak majd az emberek emlékezetébe, végleg, kitörölhetetlenül.
Sokáig gondolkodtam azon, hogyan vegyek elégtételt az engem éveken keresztül gátlástalanul rongáló, károkozó Műhosz érdekkörhöz tartozó bűnözőkön. Mindenre gondoltam ám ahogy végig vettem a lehetőségeket, a tiszteségestől a legbrutálisabbig arra jutottam, hogy 
az NEM ELEGENDŐ ELÉGTÉTEL számomra.
Aztán, mikor már minden elvszni látszott, akkor betévedtem egy használt könyves antikváriumba és egy 600Ft-os marketing könyv “személyében” megtaláltam a “TÖKÉLETES” és mindent elsőprő elégtételt
És akkor azt éreztem először, hogy ez lesz az “IGAZI” elégtétel az engem érő rengeteg gazságért.
Végezetül egy dolgot fűznék még hozzá.
“A tudás hatalom.”
És akkor jöjjön ez, jogtisztán, legálisan, profi marketinggel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése