hétfő, március 10, 2014

Most az egyszer rátok is büszke vagyok!

március 10, 2014 by irsajani

Ahogy ott álltunk a bírósági terem ajtaja előtt, én mind magánvádló és Brucis51 és Igazi Levin, mint vádlottak, a Bíró megszólalt:
„Már ez ma az ötödik tárgyalásom és ez az első per, ahol megjelentek a vádlottak!”
Ez volt az a pillanat, talán az életben először, amikor a két Műhoszosra büszke voltam, de igazán. Persze aztán, amikor egy pórázon vezettek a folyósón egy másik vádlottat, azért egy kicsit azt éreztem: „De megnéztem volna Brucist így vezetve…”
És akkor eszembe jutott, hogy:
Jani! Már megint nem hoztad a fényképezőgéped!
Pedig történelmi pillanatok ezek. Két műhosz-os Bírói dicséretet kap azért, mert az alapot teljesítve jó mintamutatással jártak el másokkal szemben.
Most az egyszer rátok is büszke vagyok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése