szerda, március 05, 2014

Az első.

március 1, 2014 by irsajani

Vajon ki fog majd emlékezni a második, műlegyes, zaklatós „Buzis bácsira”?
SENKI!
Mert a marketing szabályai szerint az elsőre emlékszik majd mindenki.
Akkor szóljon ez a bejegyzés az indulási versenypozíció fontosságáról.
Az első.
Ki volt az első nő, aki átrepülte az ATLANTI- óceánt?
Biztos hallottad már a nevét.
És ki volt a második?
Na, az ő nevét BIZTOS nem fogod tudni!

Az indulási versenypozíció törvénye az egy olyan fontos marketing előny, ami szinte felülírhatatlan. Ez marad meg az emberek koponyájába. És ami ott van, az ott is marad.
Ki volt az első műlegyes, zaklatós „Buzis bácsi”, aki Udvari Bolond, Inaj Asri és egyéb álnevek mögött sunnyogva hazudozott, rágalmazott másokat csak azért, hogy ócska kis seggét a Műhosz elnöki poszt felé tologathassa gátlástalanul, elterelve ezzel a mű balhéval az emberek figyelmét?
Ki nem mond!
Ezt mindenki tudja.
(Történetét megtalálod itt a blogban.)
Az indulási versenypozíció törvénye garantálja számunkra, hogy ezt a személyt, a nevét és az arcát SOHA, SENKI ne felejtse el és, ha valahol azt hallod majd, hogy „BUZIS”, akkor azonnal a Műhosz-os udvari bolond pofája ugrik majd be elmédbe, kitörölhetetlenül.
Ez tehát az indulási versenypozíció törvénye.
Gyakoroljunk!!!
Szavakat dobálok be, Te meg gondolj azonnal arra a személyre, akinek a neve először eszedbe jut! Nem mond ki!
„PAPÍRKUTYA”
 ……………………………
„BUZIS”
 ……………………………
„Modern, kreatív műlegyes”
 …………………………..
„RETARDÁLT MAJOM”
………………………………….

Na, működik?
…………………………………..
A következő marketing leckénk szóljon a kategória törvényéről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése